Här lufsar jag runt i fula stora gravidleg...

dsc00698 (MMS)

Här lufsar jag runt i fula stora gravidleggings (hittade inga andra i röriga byrån) o kokar över av småsaker... Typ att lantortsbussen vägrade låta mig åka med bara för att jag endast skulle åka inom stadstrafikhållplatser (trots att den bussen åker den sträckan). Istället fick jag vänta i 30 onödiga minuter på nästa stadsbuss. Grr. Nu har jag hunnit bli hungrig oxå. Inte så bra att handla midsommarmaten nu alltså, men jag får försöka tänka med hjärnan o inte med magen. :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast så får inte bussen göra, alla har rätt att åka med så länge man betalar för sig och ska till håll platser som bussen trafikerar. Jag skulle ringa eller skicka ett brev och klaga.

2011-06-26 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0