Hängt på stan


Överraskades av jätte fina kläder till J i brevlådan idag. Bl.a denna söta tunika/klänning.

Idag har jag o J haft turen att stöta på flera kompisar på stan, helt oplanerat. Skulle träffa några mammor/bebisar kl 13, men var 40min tidig o vips så dök Johanna & Tove upp som glatt höll oss sällskap en stund (o vice versa). O efter lunchen (o efter ett snabbt besök på jobbet där en viss bekant brevbärare (S) kom o hämtade post exakt då) hade jag 40min över innan bussen gick, o då stötte jag på Sandra + kompis. Så då hängde jag på H&M med dem en stund. Snacka om perfekt timing hela dagen.

Hemma hittade vi ett stort tjockt kuvert i brevlådan, o i den fanns jätte fina kläder till lilla J. Vi blev jätte glada för det (speciellt eftersom vi sett hur mycket fint som helst på stan som vi inte har råd med). Tack snälla J's farmor! :)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-14 @ 18:47:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Malinda

Så fin den var! J kommer säkert passa i den. :D



Hoppas det är okej att jag länkade till dig i ett inlägg? Tyckte du skulle veta... :)

2011-06-14 @ 20:36:42
URL: http://allbyme.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Haha ja drömmarna har verkligen blivit konstiga, speciellt under graviditeten - oj så mycket sjukt jag drömde då :D

2011-06-14 @ 22:55:03
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0