Bella notte

Inatt har det minsann blivit nattamning hela två gånger. Kanske sov hon alldedes för bra igår på dagen, mitt i lunchbuffé sorlet, så att hon inte kunde somna in så värst djupt under natten. Eller så beror det på temperaturen i sovrummet. Så fort det blir mildare ute så blir det lite för varmt av elementet. Men den är så knasig, går inte riktigt att justera värmen till lagom, utan den är antingen på (tokhet) eller av (iskall) trots att det finns en termostat på. Så jag drog av värmen vid ett-amningen för det var för varmt, men då vaknade hon igen vid halv fem o var istället lite kall om armarna (hon vägrar nämligen vänligt med bestämt att ha armarna under täcket).

Nu har hon somnat brevid mig i soffan med tummen i munnen och jag passar på att blogga lite. Senare ska jag ta tag i städning, tvättning och matlagning. Ohlala vilken hemmafrudag det blir idag alltså, men sånt behöver ju ibland fixas oxå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0