Om 3 mån



Idag har vi varit och lunchat med en mammaledig jobbarkompis och hennes fina Olivia. Hon är exakt 3mån och 1 dag äldre än vår plutt. Det känns ju jätte skumt att tänka på att för 3 månader sedan var hon i magen fortfarande, och om 3 månader kommer hon vara sådär stor; sitta i matstol och äta riktig mat, ojojoj, det är sjukt så fort bebisar utveklas. Helt galet!

Om 3 månader är det även dags för blommorna i trädgården att börja blomma ut. Det ska bli trevligt med vår. Men jag försöker att inte tänka för mycket på att längta framåt nu... vill njuta av varenda dag och nuet istället. Det är en sån underbar tid just nu. :)

Meen om man bortser ifrån att jag inte vill att tiden ska gå FÖR fort fram just nu, så längtar jag ändå lite till att göra såna typiska vår-aktiviteter som att t.ex. åka på en rundtur på olika lantliga inredningsaffärer och fika på på nåt mysigt ställe på vägen. :)

Tillbaka till nuet... dags att sova nu. Lillan sover redan så gott i lilla vaggan. Imorgon blir det en lugn dag här hemma, utan några extravaganta planer. Skönt! :)  Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, nu längtar jag oxå efter våren!!!

2011-01-25 @ 08:33:48
URL: shttp://saratilling.devote.se
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ja helt galet! barn är ju itne så olika stora i storleken när de är så små, klart finns det undantag men det känns bara knäppt.



Älskar din header!

2011-01-25 @ 11:05:33
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja det är sinnessjukt vad tiden springer iväg! Hoppas ni får en bra och mysig dag på soffan, själv måste jag ta hand om en ledsen dam nu :)



Kram kram!

2011-01-25 @ 11:30:44
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0