Lisbeth Dahl rea i 5 dagar



Jag har verkligen börjat tycka om campadre sidan, där medlemmar får ta del av sänkta priser på utvalda varumärken, under korta tidsbegränsade perioder. Gillar att gå in på sidan och se vad de har för roliga produkter inne just nu, och tiden för kampanjerna som tickar neråt får det att klia extra mycket i fingrarna för en impulsshopperska som mig. :)

Har varit "duktig" dock och inte klickat hem nåt förutom ett par skitsnygga skor till sambon innan jul. Men jag fortsätter att fönstershoppa och följa kampanjerna lite då och då. Det är lite som Tradera, man vill gå in och kika på hur billigt man skulle kunna köpa något just nu. :)

Om någon av er andra gillar idén med att få fynda snygga saker, så gå in på campadre och bli medlemmar. Om ni använder denna länk (och nångång handlar något sen) så får jag en liten bonus och kanske kan få ihop pengar till någon av dessa söta saker från Lisbeth Dahl. Tänk att få lyxa till med en söt nack-kudde osv på nästa flygresa. Favoriten är nog ändå den översta rosa väskan, den skulle ju passa perfekt som sminkväska. :)


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Oj, då förstår jag att ni vill ha större. Ja, det är ju alltid de där pengarna som spelar roll

2011-01-26 @ 08:52:11
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0