Baka baka kaka

Jag är en riktig blogg-periodare. Vissa dagar har man jätte mycket lust o inspiration till att blogga, o vissa dagar orkar man inte ens sätta på datorn. Det kanske inte är så dåligt iförsig, men om jag fick välja så skulle jag vilja ha motivation och inspiration varje dag till att blogga iallafall lite mer regelbundet. För det är ju så kul, när det är kul! :)

Idag känner jag mig som en riktig bull-mamma. Imorgon kommer nämligen sambons familj till oss så jag håller på att laga smörgåstårta och cupcakes inför deras besök. Har fått de tråkigaste delen av smörgåstårtan gjord, nämligen själva fyllningen till varje lager. De ligger i varsin bunke i kylen o väntar på att jag ska fortsätta. Så nu är det bara att smeta ihop allt på brödskivorna o sen är botten klar. Garneringen är roligast, det gör jag nog imorgon innan de kommer. Skönt med en liten mini-helg imorgon, då alla är lediga.

Nä nu ska jag fortsätta, så jag får lite mer gjort innan sötisen vaknar.

Kommentarer
Postat av: maja-Style & Life by Leia

duktiga hemmastökare där:)



Nu minns inte jag hur blogg.se fungerar....om man kan förinställa inlägg där...tidsmässigt alltså. För ibland när man har pruttinhundra grejjer man vill ha ur sig kan det vara skönt å fixa många inlägg på samma gång för att sedan kunna tidsinställa dem att komma med jämna mellanrum. Det brukar kunna hjälpa inspirationen på traven också då mycket av den där hemska jag-måste-blogga-pressen försvinner.'



hOHojaja...vad jag svamlar men jag hoppas du förstod:)



Kram kram och hoppas alla bakverk etc smakade smaskens!

2011-01-05 @ 21:37:23
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Ninah

Hej Bull-mamman! Jag fick upp en sådan mysig bild i huvudet - En JulleBulle (hihi) i ert söta hus och snön utanför fönstret och baklukt överallt! Så mysigt!



Jag har precis börjat blogga men känner redan att det blir nog periodvis för mig med.



Ha det och hälsa familjen =)

2011-01-06 @ 14:34:57
URL: http://ninahonthemove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0