Zzzz

Har varit på bvc besök idag. Nu är J 62cm och väger 7,3kg. Stora lilla tjejen. :) Promenerade därifrån upp på stan o lunchade med Katja. Sedan hem med stadsbussen o en lagom promenad hem från hållplatsen. J vaknade precis när vi kom hem o var vrålhungrig, så det blev ju bra tajming på det hela.

Nu är jag super trött i skallen, för jag la mig så sent igår (självförvållat, kan ej skylla på J). Klurar så mycket på kronor hit o dit. Jag älskar verkligen det här med att ha ett eget hus o ha trädgård o allt. Men vi behöver ju ett större boende med fler kvadrat än våra nuvarande 40. Det vill vi lösa med ett större hus, för jag kan inte ens föreställa mig att bo i lägenhet igen. Men det är surt att det ska kosta så pass mycket...

Aja, jag bara svamlar. Ska nog försöka vila lite istället. Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej hej! Verkar ha varit en stressig dag, men visst vore tdet tråkigt om varje dag vore den sig lik den andre?

Många kramar från Amanda!

2011-03-01 @ 16:25:38
URL: http://mypencil.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, det känns lite tidigt och det gör lite ont i mammahjärtat när jag ser hur jobbigt hon tycker det är..

2011-03-01 @ 20:06:01
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0