Oh sköna fredag



Nu har äntligen allt jag väntat på kommit. Baddräkten, ellos kläderna o så den efterlängtade tygkatalogen. De har verkligen super fina interiör bilder i den, man blir riktigt sy-sugen och inrednings inspirerad. Härligt.

Badräkten satt faktiskt helt ok, så den blev jag nöjd med, trots att jag var lite närvös över mönstret jag valde. Kläderna har jag inte hunnit testa än. Tänkte göra det snart. Sen blir det ost & kex o lite naturgodis. Ha en toppen fredag allihopa.

Ps. Fick jaga bort en tant idag igen som parkerade på vår parkering (som jag precis skottat). Skumt beteende det där.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag hade aldrig hört talas om navelbråck innan faktiskt, men det är så det är så många som påpekat att det förmodligen är det och nu när jag googlat det måste jag absolut hålla med - så förmodligen lägger det sig på Lova också lite längre fram :)

2011-02-12 @ 00:11:38
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0