Melodifestival deltävling 1 live



J tycker

#1 Dilba: "baa"

#2 Swingfly: "aaa aaa iiii" o exhalterade sparkar med benen

#3 Jenny Silver: "aglluouh... houff" o ett högt "iihii" på slutet

#4 Jonas Matsson: "hihii hoho ahiaooo hmhmhhh aoo"

#5: Le Kid: armar och ben vevar o har sig "hmhhh oo... agll hoh mm"

#6: Rasmus Viberg: "mhmmhmh au" starka sparkar så att hela hon guppar o sen ett jätte högt "ihiiih"

#7: Pernilla Andersson: "ag agluuuuh" o prutt/smaskljud med läpparna "...agh agh hmmheheh aaAAh"

#8: Danny: "aargh auuh buhuu buhuHUUU"


Så min tolkning är att J vill ge följande poäng:

12p till melodi #6 - Social Butterfly med Rasmus Viberg
10p till melodi #2 - Me And My Drum med Swingfly
8p till melodi #3 - Something In Your Eyes med Jenny Silver
6p till melodi #7 - Desperados med Pernilla Andersson
4p till melodi #5 - Oh My God med Le Kid
2p till melodi #4 - On My Own med Jonas Matsson
1p till melodi #1 - Try Again med Dilba
0p till melodi #8 - In The Club med Danny


Och nu kan jag konstatera att hennes absoluta favorit #6 (Rasmus Viberg) inte gick vidare till andra omröstningen ens och att hennes irritationsobjekt #8 (Danny) gick vidare till Globen direkt.

Vad är det här för röstskandal! ;)


Nu har lillan somnat i min famn. Själv är jag rätt nöjd med att Swingfly gick vidare, men inte alls nöjd över att Danny gick vidare. Har markerat de två som gick vidare till globen med fetstil och understykning, o de två som gick vidare till andra chansen med endast understykning. Så rätt nöjd med de övriga resultaten kan ju J vara ser jag. :) Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

hahaha ja hon verkar ju väldigt engagerad!:):) jag gillare danny:P

2011-02-06 @ 09:51:53
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Alexandra

söta bilder :D

2011-02-06 @ 09:58:37
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha hade velat höra Js betyg på programmledarna... ;-)

2011-02-07 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0