Lagom mysig dag

Vilken underbart lagom tisdag. Brukar inte tycka om tisdagar av nån märklig anledning, eller ja, brukade inte gilla tisdagar. Men nu är de allra flesta dagarna bra, vad dagen än råkar heta. :)

Har haft en trevlig lunch ute med Katja på Örebro Stories cafét på översta våningen i Vågen gallerian. God mat, mysig stämning (inte lika uppstressande som cafét på andra våningen där det strömmar förbi massa folk hela tiden) och dessutom lagom med plats för barnvagnen. (Blir nog ett nytt favorit ställe!)

Annat kan man säga om House Of Örebro butiken där man verkligen inte kommer in med barnvagn. Men jag lyckades springa in en snabbis och köpa ett nytt fräsht duschdraperi därifrån iaf. Ska försöka ta kort på hur fint det blev i badrummet o visa sen. Glömde dock att ta en "före" bild. Men jaja, skyller på amningshjärna. :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät som en mysig dag onekligen, ska bli kul att se ditt nya drapperi! Kram

2011-02-01 @ 18:26:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Katja

Vad bra att det blev bra.. och tack för en trevlig lunch :-) så god sallad!



Förstår vad du menar med butiken på nedre plan, visst är det surt när man inte kommer in för att det är prylar precis överallt (som på pk design som inte heller funkar att gå in i).

Det är förrän NU som jag har lunchraster då jag inte har barn med mig som jag kan lyxa till det med att gå in i en aptrång affär om jag vill, innan var det ju helt kört.

2011-02-01 @ 18:43:18
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Maria - VÅGEN GALLERIAN

Vad roligt att du uppskattade tipset om duschdraperiet, men otur att priset höjdes! :(

Vilket mönster köpte du?

2011-02-01 @ 23:34:25
URL: http://vagengallerian.se/shoppingbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0