Lugn i stormen

Sammanfattningen av helgen kan beskrivas med så mysigt & trevligt med härligt sällskap, mycket god mat, & skoj i relaxen som omväxling till allt det juliga. O sen superstorm med natt utan ström och hjärtat i halsgropen. Men huset står kvar o vi med, tur det!

3,5 dagar kvar att jobba för S, gissningsvis ca 30 min kvar att sova middag för J. Jag laddar upp energi för att röja undan lite, men gissningsvis hinner jag inte så långt innan hon vaknar. Känns lockande att skjuta upp städningen till efter nyår då vi båda är lediga några dagar istället. Tål att funderas på, haha.

Ps. Inga egna promenader för J än, hon låter sig inte bli övertalad inte. Hon bestämmer minsann själv när det ska vara dags för det, punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Malinda

Jag tror J är uppe och promenerar av bara farten snart. :)

2012-01-01 @ 20:20:38
URL: http://allbyme.se
Postat av: Malinda

Svar: Ja, visst är det ovanligt varmt här i Sverige nu? Visserligen inte i jämförelse med Gran Canaria, men det gör inte så mycket. Det är jätteskönt att få vara hemma igen!



Det låter som mycket är på gång hos er! :D Hoppas det går bra på nya jobbet, och att Johan kan njuta av ledigheten med Jorun nu. Hälsa så gott!

2012-01-02 @ 23:18:32
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0