Ingen snö, men burr så kallt

Nu är det inte många veckor kvar av mammaledigheten, och det känns lite sentimentalt vissa stunder. Det har varit såå mysigt och härligt att få vara hemma med J det här året. Sen blir det ju S som får pyssla med det om dagarna. Men det känns bra att de ska få tid att busa o bara vara de med. :) Ska ändå bli rätt kul att jobba igen... på ett nytt jobb o allt. :)

Den här mammalediga-dagen var vi först på avslutningen av småbarnssången för denna "termin". J fick ett fint diplom o allt. :) Hon känner sig verkligen hemma där nuförtiden, rymmer direkt iväg från mig o ska klappa bebisar, sno nappar, krypa och klättra... allt förutom att sitta still hos mamma och sjunga sånger. Om det inte sätts på riktig musik på stereon, då sätter hon sig och gungar och dansar förstås.  Och trumma på trumman eller skaka på maracasen är rätt roligt det med.

Efter det tog vi en busstur till gammelmormor och tog en fika. Dock sov hon bort hela besöket (J alltså, inte gammelmormor), men jag hade trevligt iaf, haha. O nu är vi hemma, med fullt ös på el-elementet och några tända ljus, så snart är vi nog upptinade.

Så, nu ska jag fortsätta bråka med J om tv fjärkontrollen, hahah. Önskar er en trevlig kväll från minipepparkakshuset! Kram


Kommentarer
Postat av: Katja

vad gulligt! borde du lägga upp på andra bloggen också till skillnad från mitt köpe-pepparkakshus :)

2011-12-09 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0