En ångbåt på det här


Örebro kanotförening.

Midnatt och ovanligt tyst här hemma. Älskar vanligtvis att få vara hemma själv o bara göra vad som faller in, men inspirationen tryter lite ikväll o jag saknar S. Hoppas han hoppar i en taxi snart o beger sig hemåt. Kanske är det mörkret där ute som gör mig lite sällskapssjuk. Det får den kommande hösten att göra sig påmind.

Är annars duktig på att hitta positiva saker med det mesta, inkl sånt som känslan av höst i luften. Brukar fokusera på stickade koftor, långa halsdukar, knästrumpor och stövlar med hög skaft o snörning. Allt sånt som påminner om den bomhemska o lite flum konstnärliga a la France känslan som finns nånstans inom mig, som ibland längtar efter att hitta ut. Gärna inklusive rödvin, goda ostar, nygräddad baguette nerpackat i cykelkorgen, på en gammal damcykel längs en kullerstensgata i nån mysig stadsdel i valfri del av världen. Det ni. :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

I like!! :) I like it a lot...

2011-08-06 @ 19:54:54
Postat av: Malinda

Me too! Och bilden var ju jättefin... särskilt himmlen... och vattnet... och vägen... äsch, stryk det, allt var snyggt!

Och ska du på damcykel tur, ta då med mig! Jag lovar, en god ost och baguette räcker för mig, jag skulle inte äta allt. :) (Oroa er inte, jag bara skojar! Nästan...)

2011-08-06 @ 22:57:35
Postat av: felicia - 19 år och mamma

ååh, jag längtar faktiskt efter höstmodet.. men sommaren får gärna hålla i sig ett tag till =)

2011-08-08 @ 11:50:45
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0