Lite nytta


Jag och lilla förkylda sjuklingen - som känns något piggare igen som tur är.

Har både hunnit vila lite medans J sov på dagen, och fått lite annat gjort idag. Såsom ett samtal med byggnämnden, vilket ifs inte gjorde mig klokare på nåt sätt. Kanske t.o.m. ännu mer förvirrad, för jag fattade inte hälften av vad han bablade om, mer än att vår ansökan verkar vara ett riktigt pain in the ass för kommunen. Han sa att de olika nämndena inte är överens och en jurist var inkopplad för att se över de olika paragraferna som talar emot varandra. Så det är väl därför det tar tid, de skjuter väl bara ärendet framför sig hela tiden. Ingen som vet hur något beslut ska kunna tas. Jahaja.

För det andra har jag blivit med iphone4 oxå. Tre kör en kampanj på 0kr för mobilen sen och halva priset på abonnemangsavgiften ända fram till påsk, vilket betyder att man kommer undan med 149kr/mån (inkl surf) i början. O det är perfekt, för det är ju typ vad jag betalar för kontantkortet jag laddar per månad just nu. Sen när priset går upp till 299kr/mån efter påsk, så jobbar jag ju igen, o det är ju faktiskt ett överkomligt pris det med tycker jag. Nu får jag dock bara passa mig för att inte fastna ännu mer vid dessa elektroniska grunkor hela dagarna. Det är ju det som är nackdelen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0