Bättre nu


J tittar uppmärksamt på bus-pappa (ja.. utanför bilden) o jag passar på att fota lite.

Idag har J mått mycket bättre. Dock hade hon två omgångar med hysteriska gråtanfall som aldrig verkade ta slut, men när hon till slut gav upp för de tunga ögonlocken, och fick lite välbehövlig vila så har hon varit jätte pigg o glad sen. O knappt hostat alls. Skönt, skönt, kanske inte blir värre än så här då, får man hoppas.

O jag som trodde att jag inte skulle få nånting annat gjort idag, än att sköta om lilla sjuklingen. Men har faktiskt fått bort alla stora högar: diskhögen, tvätthögen och pappershögen. Allt är nu rent, sorterat o klart. Skönast är pappershögen som är sorterad... Nu har jag mer koll på vad som återstår att göra av de trista papperssysslorna. Det var tack vare att gammelmormor kom o underhöll J en stund på dagen, o sen hann jag med resten medans hon sov.

Snart 4-dagars helg för S, o fint väder verkar det bli. Åå så skönt!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha vilken underbar bild! SÅ inne i pappans roligheter :D

2011-04-21 @ 20:27:41
URL: http://madeleines.se
Postat av: Rikardsimone

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-11-25 @ 15:48:39
URL: http://rikardsimone.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0