Lagershop fynd


Fotograf: Jag [Susanna Rosita].

Fyndat för 25kr/5kr/5kr/5kr! :) Såg en annons i gårdagens NA om en nyinvingning av en heminrednings lagershop i Kumla. Det är visst Alma Design som har en stor lagershop där, precis vid Lidl. Så jag och svärmor åkte ut för att se om vi kunde hitta några fynd. Det fanns mycket fint där, lyktor, lampor, porslin, bokhyllor, gardiner m.m. Framförallt fanns det massor med fina krukor för mellan 5kr - 29kr. Prickiga, randiga, enfärgade, ja allt. Själv kom jag hem med dessa 4st krukor, som jag bestämt inte ska använda som krukor, utan som snacksskålar. Perfekt! :) Har iallafall aldrig förr hittat en perfekt chips-skål för endast 25kr. :)

Kommentarer
Postat av: Malinda

Söta krukor/skålar du hittade. :D



Sv: Ah, så härligt det skulle vara... Och särskilt om man visste just när regnet skulle komma. Då kunde man passa på att hyra en film eller kanske låna en bok, men när solen skiner passar man på att vara ute och njuta. Så ursmart! ;)

2010-09-25 @ 21:51:30
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katja

snygga! o vad kul att ni fått hem vagnen, visst är det en härlig känsla :-) även fast det känns som att man fuskar när man provkör den utan bebis i, haha



saknar dig! vore kul att ses nån dag o att ni får se vårt söta hus också.. fyller ju år på söndag, ni får jättegärna komma över på en fika

2010-09-27 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0