Svammelhimmel


Fotograf: Jag [Susanna Rosita].

Freeedaaag... är på mycket bättre humör idag :) Har bakat en cheescake, har ätit upp en cheescake, haft vänner på besök, vilat lite, städat lite, diskuterat personligheter, suttit på golvet o ätit chips, kämpat med att resa mig upp igen så småningom, kollat på när grabbarna spelar Fifa11... o nu är jag en gnutta rastlös med glad ändå. Behöver skaffa ett inlägg (kassett eller vad det heter) till vår öppna spis så vi kan börja elda istället för att värma upp huset med el-element i vinter. Är ju lite kallt där ute redan. Oj oktober... snart är det november. Men bebisen, du följer väl schemat va? Vill gärna hinna avsluta jobbet i lugn o ro i slutet på oktober, o sen vara hemma o vila upp skallen o kroppen lite innan det är dags. Oaaah, vilken skrivdiarre jag fick nu. Undrar om det kan kallas för kirjoitusripuli. Hohooo.

Kommentarer
Postat av: Malinda

Så fint! :D Är helt förälskad i alla sorters stearinljus; värme-, block-, doft-, kronljus... Ahh! Just nu är jag mest sugen på ett doftljus som luktar så gott att man nästan får lust att äta upp det (stearinljuset alltså). ;)

2010-10-02 @ 17:05:51
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katja

myspys! vill också ha en öppen spis :-)



2010-10-08 @ 09:27:32
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0