Shoppingnerven spökar


Foton lånade från: [rice.dk] och [bluebox.se]

Jag är drabbad av ett sånt shoppingsug. Det är som att jag tror att jag aldrig mer kommer ha råd med nånting mer, så jag passar på att handla nu när jag fortfarande har vanlig lön att leva på.

Förutom den såå snygga "Rice" väskan från broarne.se, så måste man ju såklart även ha en nödladdare/ficklampa hemma, utifall en lång höststorm kommer o vi måste leva utan el eller nåt, haha... o så badrummet som kommer bli så fin så, med snygga toarullshållaren med tidningsställ i. De två sista från bluebox.se.

Före dessa onlineköp har det även blivit en ny matta till vardagsrummet och skoställ till hallen. Det är som att jag förbereder det sista till hemmet i trivselväg, så att det inte bara är bebisgrejjer som tar över. Men väskan blir ju ifs en perfekt "fira att det snart är dags" väska... o åå så roligt att packa alla bb-saker i den fina saken. Strunt samma att den kostade något mer än vad jag vanligtvis lägger på väskor, det får det vara värt. Men nu får jag se se till att sluta impulsshoppa ett tag framöver iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Vilken läcker väska :-) Den kan du ju ha sen också för alla höst- och vårpicknicks :-)

2010-10-15 @ 09:22:25
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Malinda

Söt väska! Och praktisk ficklampa. Vi har en liknande som också laddas av vevning, fast rosa. :)

2010-10-16 @ 21:13:09
URL: http://allbyme.se
Postat av: sofie

ja shit snart är det dags för dig! kan man inte få se en magbild?? =)

2010-10-19 @ 18:19:16
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0