Positiva minnen



Så där, nu är hela låånga förlossningsberättelsen uppe. I mitt huvud är det hela ett så otroligt underbart o positivt minne med mycket kärlek och värme. Kommer nog alltid bli väldigt nostalgisk när jag tänker tillbaka på hela den häftiga upplevelsen och minnas förväntningarna och glädjen som bubblade i kroppen.

Trots att jag hade en jobbig period där i mitten av mina 13 timmar av förlossningen, så var det bara en liten del av det stora hela, och den största delen gick så otroligt mycket bättre och smidigare än vad jag trodde att det skulle göra. Och S var ett så otroligt stort stöd så jag blir helt varm om hjärtat när jag tänker på det. Hade inte klarat det här utan honom. Och även tiden efteråt med en lite nyfödd bebis så betydde det allt för mig att han fick möjlighet att stanna kvar på bb med oss.

Om det är några förstagångsföderskor som läser det här så önskar jag er stort lycka till, och extra mycket lyckönskningar skänker jag till Sofie vars [litendelavmig] blogg jag följt ett tag nu. Snart är det nog dags för deras bulle att titta fram känns det som. Åh, passa på och njut nu. :)

Kram kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0